Головна » Статті » Counter-Strike » Загальне cs 1.6 |
_cl_autowepswitch "1" Автоматично переключатися на більш потужну зброю _snd_mixahead "0.100 " Встановити рівень змішування звуків attack Первинна атака attack2 Вторинна атака back Йти назад commandmenu Викликати командне меню (допомога, повідомлення, Обрані налаштування) duck Присісти forward Йти вперед jlook Перегляд за допомогою джойстика jump Стрибнути left Повернути вліво mlook Перегляд за допомогою миші moveleft Стрейф вліво moveright Стрейф вправо reload Перезарядити зброю right Повернути вправо showscores Показати статистику (убивства, смерті, пінг ...) use Використовувати (застосувати дії до заручників, Натиснути кнопку ...) voicerecord Включити режим голосового зв'язку adjust_crosshair Змінити колір прицілу alias <ім'я> "cmd1; cmd2" Команда, якій присвоюється послідовність інших команд ambient_fade "100" Встановити дистанцію, на якій будуть чути навколишні звуки ambient_level "0.300 " Встановити гучність навколишніх звуків appenddemo <назва> Записати демку і зберегти її в папку valve banid <хвилини> Заборонити гравцю із зазначеним ID доступ на сервер на певний період часу (* при "0" - назавжди) bgmvolume "1" Увімкнути аудіо CD bind <клавіша> <команда> Присвоїти клавіші одне або декілька дій bottomcolor "6" Встановити колір нижньої частинимоделі гравця brightness 1 / 3 Яскравість buy Меню покупки cancelselect Скасувати дію changelevel <карта> Змінити поточну карту changelevel2 <карта> Продовжити поточну гру на іншій карті cl_allowdownload "1" Дозволити завантажувати файли (карти, моделі ...) при підключенні до сервера cl_allowupload "1" Дозволити завантажувати файли (карти, моделі ...) при підключенні до сервера cl_anglespeedkey "0.670 "Швидкість обертання гравця при використанні клавіш управління cl_backspeed "400" Швидкість руху гравця тому cl_bob "0.010" Коливання по осі X cl_bobcycle "0.800" Коливання зброї під час бігу (* при "0" - коливань не буде) cl_bobup "0.500 "Коливання по осі Y cl_cmdrate 101 Частота оновлення інформації від клієнта серверу cl_corpsestay "600" Встановити час, Протягом якого моделі убитих гравців не будуть зникати cl_crosshair_color "50 250 50" Колір прицілу cl_crosshair_size "medium" Розмір прицілу cl_crosshair_translucent "1" Використовувати прозорий приціл cl_dynamiccrosshair 1 / 0 Використовувати динамічний приціл (* в процесі стрільби напрямні лінії будуть розходитися) cl_download_ingame "1" Дозволити завантажувати файли під час гри cl_forwardspeed "400" Швидкість движения гравця вперед cl_himodels "0" Використовувати високоякісні моделі cl_messages "0" Показувати повідомлення сервера cl_minmodels 1 / 0 Поліпшити / зменшити якість моделей гравців cl_movespeedkey "0.520 "Швидкість руху гравця при використанні клавіатури cl_observercrosshair "1" Дозволити приціл спостерігача cl_pitchdown "89" Максимальний кут, при якому гравець може дивитися вниз cl_pitchspeed "225" Швидкість зміни кута, при якому гравець може дивитися вниз і вгору cl_pitchup "89" Максимальний кут, При якому гравець може дивитися вгору cl_radartype "0" Тип радара cl_righthand "1" Використовувати праву руку cl_shadows 1 / 0 Додати в гру тіні cl_showerror "0" Показати помилки cl_showevents "0" Показувати події cl_showfps "0" Показувати кількість кадрів в секунду (Frames Per Second) cl_showmessages "0" Показувати повідомлення сервера cl_shownet "0" Показувати параметри мережевих пакетів cl_sidespeed "400" Швидкість движня гравця в бік cl_slist "10" Максимальна кількість серверів, показаних при використанні команди "slist" cl_solid_players "1" Увімкнути режим «solid» для відображення моделей гравців cl_timeout "300" Час, Протягом якого гравець може бути не активний (Away From Keyboard) і після закінчення якого буде викинутий з сервера cl_updaterate 101 Частота оновлення інформації від сервера клієнту cl_upspeed "320" Швидкість руху гравця вгору cl_waterdist "4" Дистанція у воді cl_weather 1 Відображати погодні умови (дощ, Сніг ...) cl_yawspeed "210" Встановити швидкість повороту гравця clear Очистити вікно консолі cmdlist Показати всі консольні команди con_color "50 255 50" Колір що виводиться на екран тексту connect Приєднатися до сервера з певним хост-ім'ям, IP адресою або порядковим номером console "1" Увімкнути консоль crosshair "1" Увімкнути приціл default_fov "90" Встановити за замовчуванням кут огляду (* чим менше число, Тим менше кут огляду і навпаки) dev_overview "0" Увімкнути вид зверху (* тільки при "developer 1") developer "0" Увімкнути режим розробника disconnect від'єднатися від сервера drawradar Показувати радар drop Кинути зброя (бомбу) echo <текст> Відображає текст в консолі ex_interp Вказати інтерполяції (* 0.01 для LAN, 0.1 Для Online) exec <ім'я файлу> Завантажити конфіг або скрипт exit Закрити гру або виділений сервер без підтвердження fastsprites 0 Малювати швидкі спрайт fps_max 101 Встановити максимальну кількість кадрів в секунду fps_modem "0" Встановити максимальну кількість кадрів у секунду для гри через модем fullinfo Показати інформацію про гравця fullserverinfo Показати інформаціюпро сервер gamma 1 / 3 Гамма graphheight "64" Ширина графи hideconsole Не показувати консоль hideradar Не показувати радар hisound "1" Встановити високоякісний звук hostname <назва> Назва сервера hud_centerid "1" Показувати дані гравця в центрі (нік,% життя) hud_draw "1" Показати на всю інформацію (% життя,% броні, Кількість патронів ...) на екрані hud_fastswitch 1 / 0 Швидке перемикання зброї hud_saytext_time "5" Тривалість відображення тексту на екрані hud_saytext "1" Увімкнути чат (текст) на екрані impulse 100 Увімкнути ліхтарик impulse 101 Увімкнути режим отримання максимальної суми грошей (* тільки при "sv_cheats 1") impulse 201 Намалювати лого invnext Звернутися до наступного предмета invprev Звернутися до предидущему предмету joystick Використовувати джойстик в грі kick Викинути гравця з певним IP адресою, ніком або порядковим номером з сервера kill Здійснити самогубство lightgamma "2.500 "Рівень яскравості lookspring "0" Включити автоматичну отцентровку зброї, коли mlook відключений lookstrafe "0" Вимкнути можливість стрейфіться мишкою m_filter 1 / 0 Включити згладжування миші (* тільки для кулькових мишок) m_forward "1" Швидкість миші при русі прямо m_pitch "0.022" Чутливість миші при русі вгору-вниз m_yaw "0.022 "Чутливість миші при русі вліво-вправо m_side "0.800 "Швидкість стрейфа миші map <карта> Створити сервер з вказаною карткою maps Показати список наявних карт max_shells 120 Максимальна кількість гільз max_smokepuffs 120 Максимальна кількість диму maxplayers Максимальна кількість гравців на сервері messagemode <текст> Надіслати повідомлення всім гравцям на сервері messagemode2 <текст> Надіслати повідомлення гравцям зі своєї комАнди motd Відкрити файл motd.txt MP3Volume "0.800" Гучність MP3 в грі mp_autokick "0" Автоматично викидати з сервера тімкіллеров mp_autoteambalance "0" Автоматично зрівнювати кількість гравців в обох командах mp_buytime "0.25 "Час на купівлю зброї mp_c4timer "35" Проміжок часу від установки бомби до її детонірованія mp_consistency "1" Встановити послідовність сервера mp_decals 300 Максимальна кількість декалей mp_fadetoblack "1" Встановити затемнення екрану після смерті гравця mp_flashlight "1" Дозволити ліхтарик у грі mp_footsteps "1" Дозволити звуки кроків у грі mp_forcecamera "2" Дозволити наБлюденов тільки за своєю командою mp_forcechasecam "2" Дозволити спостереження прив'язаною камерою тільки за своєю командою mp_freezetime "6" Час заморожування гравців на початку кожного раунду (для закупівлі) mp_friendlyfire "1" Включити можливість ранити, убивати гравців своєї команди mp_hostagepenalty "0" Дозволена для вбивства кількість заручників перед тим, Як гравець буде викинутий з сервера mp_limitteams "0" Обмеження кількості гравців в одній команді (* при "0" - обмеження немає) mp_logecho "1" Дозволити запис команд в log-файл mp_logfile "1" Дозволити запис log-файлу під час гри mp_mapvoteratio "0.660" Частота голосування за картку mp_roundtime "1.75 "Тривалість одного раунду mp_startmoney "800" Стартова сума в грі mp_timelimit "0" Визначити тривалість гри на одній карті mp_tkpunish "0" Встановити покарання за вбивство члена своєї команди name <нік> Назва \ Прізвисько net_graph "0" Використовувати інформаційне вікно (кількість кадрів в секунду, Параметри підключення ...) net_graphpos "1" Визначити позицію інформаційного вікна на екрані net_graphwidth "150" Встановити ширину інформаційного вікна nosound "0" Вимкнути звук password <пароль> Встановити приватний пароль для сервера pausable "0" Дозволити паузу в грі pause Призупинити гру (Пауза в грі) play <ім'я файлу> Програти вказаний файл *. wav playdemo <ім'я файлу> Стандартний перегляд демки без додаткових можливостей playvol Гучність програвання звуків у демки quit Вийти з гри r_decals "300" Максимальна кількість декалей (слідів від куль, вибухів, крові ...) r_drawentities "1" Показувати моделі, Спрайт ... r_drwaviewmodel "1" Показати на зброю (* при "0" - зброї не будет видно) r_mmx "1" Використовувати підтримку MMX r_speeds "0" Показувати кількість кадрів в секунду, кількість прорисовуємо полігонів rate 25000 Встановити частоту оновлення (* 1000-5000 для Internet, 10000 для LAN) rcon Поставити команду для віддаленого адміністрування сервера rcon_password Вказати пароль для віддаленого адміністрування сервера reconnect перепідключившись до поточного сервера record <назва> Почати запис демки restart Запустити гру з обнуленням всієї статистики retry приєднається до сервера ще раз s_2dvolume "0.880 "Максимальна гучність звуку 2D s_a3d "0" Використовувати підтримку A3D s_automax_distance "30" Встановити дистанцію для максимальній гучності s_automin_distance "2" Встановити дистанцію для мінімальної гучності s_buffersize "65536" Визначити розмір буфера s_disable_a3d Вимкнути підтримку A3D s_distance "60" Встановити гучність звуку в залежності від дистанції s_eax "0" Використовувати піддамсяержку EAX s_enable_a3d Активізувати підтримку A3D s_geometry "1" Використовувати геометричну обробку полігонів (* тільки для A3D) s_max_distance "1000" Максимальна дистанція, на якій гравець буде чути звуки s_min_distance "8" Мінімальна дистанція, на якій гравець буде чути звуки s_numpolys "200" Максимальна кількість полігонів оброблюваних движком (* тільки для A3D) s_occfactor "0.250 "Встановити« проникність »матеріалу для звуку s_refdelay "4" Визначає затримку у відбитті звуку від джерела до гравця (* тільки для A3D) s_verbwet "0.250 "Відповідає за насиченість звуків (* тільки для A3D) say Надіслати повідомлення всім say_team Надіслати повідомлення команді scr_centertime "2" Як довго показувати повідомлення сервера на екрані scr_connectmsg "0" Показати повідомлення на екрані scr_connectmsg1 "0" Показати повідомлення № 1 на екрані scr_connectmsg2 "0" Показати повідомлення № 2 на екрані scr_conspeed "600" Швидкість розгортання консолі scr_printspeed"8" Швидкість друку повідомлень на екрані sensitivity "3" Рівень чутливості миші (швидкість миші) serverinfo Показати інформацію про сервер setdemoinfo Додати інформацію в демку (підпис, тіні ...) setinfo Встановити додаткові можливості в грі (адміністрування, Відображення інформації про сервер ...) sizedown Зменшити розмір зображення sizeup Збільшити розмір зображення slist Показати список серверів slot1 Зброя з групи 1 slot2 Зброя з групи 2 slot3 Зброя з групи 3 slot4 Зброя з групи 4 slot5 Зброя з групи 5 slot6 Зброя з групи 6 slot7 Зброя з групи 7 slot8 Зброя з групи 8 slot9 Зброя з групи 9 slot10 Зброя з групи 10 snapshot Зробити скріншот speak Сказати що-небудь за допомогою внутрішнього зв'язку (голос CS HL) startdemos Почати програвати всі демки по черзі stop Зупинити запис демки stopdemo Зупинити перегляд демки stopsound Припинити програвати поточний звук sv_accelerate "5" Встановлює прискорення (акселерацію) sv_aim "1" Дозволити автоматичну наводку зброї (автопріцел) sv_allowdownload "1" Дозволяє клієнтам скачувати c сервера карти, моделі, текстури ... sv_allowupload "1" Дозволяє клієнтам закачувати карти, моделі, Текстури ... sv_cheats "0" Дозволити вбудовані чіти ігри (нечесну гру) sv_clienttrace "1" Визначає вразливу область моделі гравця sv_gravity "800" Змінити гравітацію в грі (рівень тяжіння землі) sv_lan "1" Увімкнути режим локального сервера sv_maxspeed "320" Швидкість пересування гравця sv_password Встановити пароль для входу в гру sv_restart Почати гру заново (швидкий рестарт) sv_restartround Переграти раунд (швидкий рестарт) sv_stepsize "18" Розмір одного кроку sv_stopspeed "75" Швидкість зупинки гравця при русі вперед, Тому ... sv_timeout "300" Визначає ліміт часу бездіяльності гравця (* за його закінчення гравець буде викинутий з сервера) swapdemo Змінити дві позиції сегментів у демки timedemo Показати демку з максимальною кількістю кадрів у секунду toggleconsole Відкрити \ Закрити консоль topcolor "30" Встановити колір верхньої частини моделі гравця version Показати версію гри (build, Exe-version) viewdemo <ім'я файлу> Переглянути демку з можливістю перемотування, паузи ... viewframe Включити режим "wire-frame" (* тільки для OpenGL) violence_ablood "1" Встановити особливу насиченість гри кров'ю violence_agibs "1" Встановити особливу насиченість гри кров'ю, м'ясом ... violence_hblood "1" Встановити особливу насиченість гри кров'ю violence_hgibs "1" Встановити особливу насиченість гри кров'ю, М'ясом ... voice_enable "1" Увімкнути голос у грі voice_scale "0.750" Гучність голосу в грі volume "0.800" Гучність звуку zoom_sensitivity_ratio Чутливість миші при наближенні | |
Переглядів: 1154 | |
Всього коментарів: 0 | |
Загальне cs 1.6 [9] |
Стрільба cs 1.6 [10] |
CS 1.6 Приколи [2] |
Тактика cs 1.6 [2] |
Проблеми з cs 1.6 [1] |