prev next

Інформація

Ігровий ресурс NRG, створений спеціально для геймерів.Тут Ви можете завантажити ігри,програми,моди.
  • Заява в клан
  • Забити CW
  • Ігрове голосування Голосування
    Організувати турнір між нами 3х3?
    1. Так
    2. Ні
    Всього відповідей: 6
    Головна » Статті » Counter-Strike » Стрільба cs 1.6

    AWP
    AWP ( Arctic Warfare Magnum Police edition ) - далекобійна зброя. Є одним з ключових зброй в CS 1.6 , здатним докорінно змінити хід будь-якої гри , як в позитивну , так і в негативну сторону.
     
    Втрати ( damage ) , що наноситься при попаданні в противника з відстані 10 метрів [ 60 метрів ] :
     
    При попаданні в голову - 456 [ 436 ] hp
    При попаданні в голову ( з шоломом ) - 442 [ 423 ] hp
    При попаданні в тіло - 114 [ 109 ] hp
    При попаданні в тіло (з бронежилетом ) - 111 [ 106 ] hp
    При попаданні в ногу - 82 [ 78 ] hp
     
    Крім дальнобійності і великого шкоди , плюсами AWP є можливість вбити до 3х противників одним пострілом і можливість вбити через 2 стінки .
    Недоліками ж є: ціна зброї ( 4750 $) + ціна обойми ( 125 $) ; невисока мобільність . І якщо з ціною нічого не поробиш , то друге - це лише справа техніки і майстерності , в чому ви самі далі переконаєтеся.
     
    Стилі гри з AWP
    Розрізняють два стилю гри , кожен з яких має свої плюси і мінуси.
     
    1 . Стиль захисту ( defence ) :
    Спокійний , розмірений стиль гри. Полягає в тому , що снайпер вибирає позицію в будь-якій точці карти і чекає коли до нього на приціл вийде ворог. Тут потрібно завжди пам'ятати і бути готовим до того , що ворог може не тільки вийти , але й виповзти , і вистрибнути. Якщо такого снайпера застати зненацька і змусити піти із зайнятої позиції , то йому буде досить складно зорієнтуватися і швидко зайняти нову позицію.
     
    2 . Атакуючий стиль ( attack ) :
    На противагу першому стилю , полягає в тому , що снайпер , грубо кажучи , бігає по карті і відстрілює ворогів. Тут потрібно володіти технікою фастзума , вміти робити різні виходи , а також відмінно орієнтуватися на карті по слуху і взагалі. Плюсом такого стилю є нестандартність і непередбачуваність для противника.
    Також можна виділити універсальний стиль гри з AWP . Це використання варіацій двох попередніх стилів в ході гри. Практично всі снайпери використовують саме його.
     
    Існує 3 типи стрільби:
    1 . Стрільба з зумом ( zoom shot ) ;
    2 . Стрільба без зуму ( nozoom shot ) ;
    3 . Стрільба фастзумом ( fastzoom shot ) ;
     
    У першому варіанті все просто. Снайпер стоїть на позиції і чекає , коли у нього на прицілі з'явиться жертва ; жерт з'явилася - робить постріл і вбиває.
     
    Другий варіант теж відомий і простий. Він дозволяє на невеликих відстанях вбивати  тільки натиснувши ліву кнопку миші. Чому тільки на невеликих ? Напевно , всі знають про те , що при пострілі без зуму куля летить не в центр прицілу , а з невідомої траєкторії , це як раз-таки і не дозволяє використовувати даний тип стрільби на середніх і дальніх відстанях. З цього можна зробити висновок: чим ближче ворог до вас , тим менше у вас шансів промазати . Так що , якщо ви захочете піти в раш з AWP , то будьте впевнені , що пострілом без зуму відправите на небеса ворога , який несподівано вилетить на вас за рогу.
     
    Третій варіант стрільби досить складний , але коли ви навчитеся його виконувати , будете небезпечним супротивником і безцінним тіммейтов . Fast zoom shоt - це, мабуть , наріжний камінь стрільби з AWP . Він вимагає багатьох годин старанної тренування. Технологія полягає в майже одночасному натисканні кнопок масштабування і пострілу (причому спочатку завжди повинен натискатися зум ) . В ідеальному виконанні ви можете навіть не побачити приціл , а куля відправиться точно в центр екрану . Fastzoom дозволяє вбити суперника з будь-якої дистанції , при цьому вас убити буде досить складно , так як зум буде вимкнений , і ви будете прекрасно бачити , що відбувається навколо і легко пересуватися по карті. Ще один плюс fastzoom'а - ви можете вбивати супротивників одного за іншим в найкоротший час.
    Для того , щоб у вас добре виходив fastzoom , потрібно знати кілька нюансів.
    По-перше , ваша рука повинна бути в розслабленому стані.
    По-друге , має бути натренований механізм пострілу (чітке , миттєве натискання клавіш в правильній послідовності - так , щоб ця комбінація не відбирала дорогоцінні секунди і виконувалася автоматично ) . А ще , найкраще fastzoom виходить Флік в сторону раптово з'явився ворога. [ flick (з англ.) - різкий рух , ривок ]
     
     
     
    Крім того, що ви навчитеся володіти всіма трьома типами , для якісної стрільби необхідно мати на увазі ще такі фактори:
    - Мишка і килимок. бажано спочатку мати ігрові варіанти. Які підійдуть саме вам - можете дізнатися в будь-якому інтернет - магазині.
    - Mouse sensivity . Підберіть для себе оптимальну СЕНС і грайте з нею з будь-яким видом зброї , включаючи AWP. З часом ви звикнете до неї і ваш fastzoom (та й взагалі стрільба) буде точною до міліметра.
    - Ніколи не використовуйте команду zoom_sensivity_rotation . Адже будь-яка зміна Сенси впливає на постріл.
     
     
    Виходи з AWP
    У попередньому розділі ви дізналися про те , яким чином можна стріляти з AWP , і які чинники на цю стрілянину впливають. Але для того , щоб вистрілити , треба на противника вийти ( ви ж не будете весь раунд стояти на одній точці і чекати його ) . Для цього розберемо основні виходи з AWP . Правда , щоб навчитися несподівано і красиво з'являтися перед противником , вам доведеться витратити досить багато часу на вивчення карт (це можна зробити в режимі одиночної гри ) , виміряючи кути і відстані , позначаючи для себе координатні точки на текстурах і т.д. І тут слід зазначити , що більше половини з представлених нижче видів виходів не завжди діють проти іншого снайпера , але безвідмовно подіють на суперника з автоматом. Одне з головних , що ви повинні в першу чергу освоїти , - відчувати всю геометрію карти загалом, і кожен кут , кожен ящик окремо , щоб зуміти стовідсотково зорієнтуватися в будь-якій ситуації .
     
    Основні види виходів :
     
    Вихід стрейфом . Починаємо переміщатися стрейфом вліво або вправо , одночасно включаючи перший зум. Переміщаючись в тому ж напрямку , включаємо другий зум і прямо перед пострілом відпускаємо стрейф і робимо потрібний фраг (другий зум включати не обов'язково ) . Мінусом цього виходу є невисока швидкість і відсутність раптовості. І якщо проти вас на позиції чекатиме хороший снайпер , він швидко вас " зніме" . Для того щоб використовувати цей метод , ви повинні ідеально орієнтуватися в ігровому просторі, тобто точно виходити на ту точку , де стоїть передбачуваний супротивник.
     
     
     
    Координатний вихід. Підтип попереднього виходу . Щоб виконати його, ви повинні підійти до заздалегідь відпрацьованим місця на карті , прицілитися в точку- орієнтир на текстурі стіни і вийти стрейфом на певну відстань .
     
     
    Вихід стрибком. Найпростіший і часто використовуваний метод . Головне , що тут треба врахувати - не приземлився в той проміжок , куди передбачуваний ворог ставить приціл , а краще стрибнути трохи далі або трохи ближче . Цей маневр змусить противника - снайпера перевести приціл , що займають частки секунди , яких вам буде досить для того , щоб убити його першим . Не здумайте стріляти в польоті ! Тільки після приземлення.
     
     
    Вихід обманним стрибком. Для такого виходу потрібно зробити фальш- рух стрибком , щоб виманити постріл снайпера. Як зробити обманний стрибок ? Треба встати за стінкою або за рогом від передбачуваного ворога , зробити стрибок у бік , де він стоїть , щоб змусити його зрушити приціл , а потім різким стрейфом відвести свою модельку назад і зробити в супротивнику дірку.
     
     
     
    Вихід Даком ( " крути колесо " ) . Ви починаєте виходити з AWP звичайним стрейфом . Далі перейдіть вниз коліщатко мишки (якщо у вас немає такого Бінде , то можете його поставити : bind " MWHEELDOWN " " + duck " або ж виконати за допомогою клавіші CTRL ) і відразу ж зробіть постріл.
    Особливість такого виходу в тому , що для противника - снайпера ваш вихід буде виглядати як вихід стрибком , але з більшою швидкістю. А суть знову ж таки в тому, щоб противник витратив час на переклад прицілу.
     
    Отже, ви засвоїли теоретичну частину. Тепер сміливо можна переходити до практики.
    Тренування краще починати з ботів ( пропоную вам встановити збірку ботів by d3stra )
    і робити по 100-200 фрагов за раз. Тільки не перестарайтеся - бережіть нерви і зір.

    Після ботів можна йти показувати свій напрацьований скилл на паблік - класиків . Бажано там , де є авп_карти .

    І, звичайно , по можливості більше грайте мікси , кланвари , розвивайте гру в команді.
     
    Наостанок кілька порад " бувалих " снайперів :
    1 . Спочатку намагайтеся розвивати активний стиль гри з AWP . Не стійте весь раунд на одній точці в очікуванні ворога - заснете .
    2 . Суміщайте гру AWP + handgun (пістолет ) .
    3 . Ніколи не пересуваєтеся по карті з включеним зумом.
    4 . Ніколи не стріляйте на бігу.
    5 . При атаці вас противником , покидайте свою позицію тільки в крайньому випадку. Зловив гранату - сиди не рухаються до останнього ; флеш - відійди на крок і повернися назад .
    6 . Залишайтеся сконцентрованим під час гри. Не варто слухати mp3; часто відволікатися на tab , на радар. Приділяйте всю увагу процесу .
    7 . Вірте в себе ! Вірте в свою стрілянину ! Тільки віра в те , що у вас все вийде , допоможе вам швидко і легко освоїти цей нелегкий девайс.
    Категорія: Стрільба cs 1.6 | Додав: SheLBy (30.04.2014)
    Переглядів: 1299 | Рейтинг: 5.0/1
    Всього коментарів: 0
    Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
    [ Реєстрація | Вхід ]
    Авторизація на сайтіАвторизація

    ico softПошук


    ico topnewsЧат
    Щоб додати необхідна авторизація