Головна » Статті » Counter-Strike » Загальне cs 1.6 |
Як Зменшити Пінг В Cs 1.6
У цій статті ви дізнаєтеся докладно як зменшити пінг в cs 1.6
Поняття пінгу і FPS
Ping ( Пінг ) - це час , витрачений на передачу запиту (пакета інформації) від клієнта до сервера і назад від сервера до клієнта. Пінг вимірюється в мілісекундах. Мілісекунда - це 1 / 1000 секунди (одна тисячна секунди).
У перекладі з англійської слово " ping " перекладається як " свист " . Щоб краще зрозуміти що значить пінг - пінг можна просто уявити як час відгуку .
У грі Counter - Strike пінгом часто називають : Latency ( Латенсі , Латентність ) . Латентність - це практично синонім пінгу .
Пінг ( Латенсі ) безпосередньо в грі Counter - Strike ви зможете переглянути в " Статистикою вбивств / смертей " ( Scores ) . Це меню зазвичай викликається натисканням клавіші TAB. Під час гри значення вашого пінгу відображається в меню " Scores " у рядку з вашим ніком в стовпці " Latency " .
Поза процесу гри , але в занедбаному Counter - Strike - пінг можна переглянути в меню пошуку серверів " Find servers " в стовпці Ping .
Якщо у вас високий пінг в кс , то вимикайте icq , виходьте з чату commfort або оставте тільки каналу " counter - strike 1.6 " , зупиняйте закачування і все інше , що створює зайвий трафік.
Потім зробіть в своєму конфігу cs 1.6 перемикач налаштувань мережі
Робиться він дуже просто:
У файл cstrike / autoexec.cfg додайте ось це:
alias net0 " rate 1400 ; cl_rate 1000 ; cl_updaterate 10 ; cl_cmdrate 15 ; alias netsw net1 ; echo *** Net : 24.0k , updates : 12 ; speak ten "
alias net1 " rate 2600 ; cl_rate 1500 ; cl_updaterate 15 ; cl_cmdrate 20 ; alias netsw net2 ; echo *** Net :
26.4k , updates : 15 ; speak fifteen "
alias net2 " rate 3100 ; cl_rate 2000 ; cl_updaterate 20 ; cl_cmdrate 25 ; alias netsw net3 ; echo *** Net :
31.2k , updates : 20 ; speak twenty "
alias net3 " rate 3300; cl_rate 2500 ; cl_updaterate 25 ; cl_cmdrate 30 ; alias netsw net4 ; echo *** Net : 33.6k , updates : 25 ; speak twenty.five "
alias net4 " rate 6000 ; cl_rate 5000 ; cl_updaterate 50 ; cl_cmdrate 50 ; alias netsw net0 ; echo *** Net : all must die , updates : 50 ; speak fifty "
net0
У файл cstrike / config.cfg потрібно додати ось це:
bind ALT netsw / / замість ALT можна поставити будь-яку клавішу.
net_graph 1
net_scale 5
net_graphpos 2
Прямо в грі натискаючи клавішу ALT підберіть оптимальну швидкість для вашого коннекта .
У консолі або в кінці файлу cstrike / config.cfg пропишіть следущие команди:
mp_decals 0
r_decals 0
max_shells 0
max_smokepuffs 0
cl_cmdbackup 2
cl_download_ingame 0
cl_lc 1
cl_lw 1
cl_lb 1
cl_nodelta 0
cl_updaterate 20
Варіантів багато так що спробую просто викласти тут мною особисто перевірені варіанти ...
Спосіб № 1
Якщо у вас великий пінг , то вам не обходимо :
1 ) Вимкнути icq , зупинити закачування і все інше , що створює зайвий трафік. 2 ) УВАГА! РОБИТИ ЦЕ ПРИ КОЖНОМУ ЗАПУСК Контр :
а . Заходиш в контру
б. Натискаєш Ctrl + Alt + Delete
в . Знаходиш вкладку "Процеси"
м. Там знаходиш hl.exe д. Клікуша по цьому рядку правою кнопкою миші і ставиш «Пріоритет» => «Низький »
Здавалося б , яким чином , зменшуючи пріоритет гри, повинен зменшитися пінг ? Вся справа в тому , що за зв'язок ответчает VPN -з'єднання ( pppoe або інше) з інтернетом і при однаковому середньому пріоритеті запущена гра завантажує процесор на 100 %, не даючи вільно працювати з'єднанню.
Спосіб № 2
З чого почати ? Непогано б перед цим було прочитати документацію з написання скриптів (розділ Scripting ) . Потім перевірте щоб ярлик для вашого Counter - Strike мав наступну командного рядка : hl.exe - console - game cstrike Якщо все так , створюємо в директорії Counter - Strike ( НЕ Half- life !) Текстовий файл з ім'ям nolag.cfg . Відкриваємо його notepad'ом і поїхали . оптимізація клієнта
cl_allowdownload - Вирішити скачування ресурсів з сервера до гравця . Впливає тільки на час і шанс підключення . Т.е , якщо неактивно (коштує в 0 ) , а на сервері модель , якої у вас немає вам не вдасться завершити процес підключення . Рекомендую активізувати ( значення = 1 ) .
cl_allowupload - Вирішити скачування сервером ресурсів клієнта . Та ж ситуація , якщо у вас модель є, а на сервері її немає , то вашу модель ніхто не побачить. Рекомендую активізувати ( значення = 1 ) .
cl_cmdbackup - Кількість пакетів посланих на сервер. Тобто скільки відсилається серверу пакетів в секунду. Чим менше значення чим менше пінг , але зловживати теж не слід. Оптимальним значенням буде 2 .
cl_cmdrate - Швидкість з якою посилаються комманди на сервер. Для оптимальної роботи значніє має відповідати параметру framerate . Якщо говорити про модемне з'єднання , то значення має бути від 20 до 30. Для початку поставте 20 .
cl_download_ingame - Вирішити скачування ресурсів прямо в грі. На ваш вибір т.к. позначається на швидкості з'єднання тільки якщо у кого-небудь наставлене фичей на CS і він тільки що приєднався до гри . Я зазвичай дозволяю скачування в грі ( значення = 1 ) .
cl_lc - Компенсація лагів на стороні сервера. Даний параметр змушує сервер взяти до уваги ваш пінг і значно оптимізувати роботу , але ця опція може бути відключена на сервері ( sv_unlag 0 ) . Якщо це так , то cl_lc та втім і cl_lw ігноруються. Значення cl_lc як ви зрозуміли потрібно поставити 1 .
cl_lw - Всі ефекти і дії пов'язані із зброєю прораховуються на стороні клієнта. Це допомагає значно оптимізувати роботу , але у вас не буде 100 %-ої гарантії , що те що ви бачите дійсно так. Хоча скільки я грав жодного разу не помітив яких або відхилень від реально відбувається. Хочете грати без лагів ставте значення 1.
cl_lb - Усі наслідки перестрілки тобто плями крові , дірки на стінах і т.д. прораховуються на стороні клієнта. Такий же принцип оптимізації як і в попередніх двох коммандах . Значення 1 для оптимізації .
cl_nodelta - Заборонити дельта стиск. Ніколи не робіть цього т.к. швидкість з'єднання це не поліпшить і призначено для хороших локальних мереж і убогих компів . Для гри по модему значення повинне бути 0 .
cl_nopred - Чи не передбачати руху гравця. Якщо хочете бачити плавні пересування інших гравців та й себе не включайте цю опцію ( значення = 0 ) .
cl_resend - Час через яке буде знову посланий пакет , якщо попередній не дійшов. Чим менше тим швидше буде виправлена помилка при передачі пакету даних , але іноді варто ставити значення не 1, а 2 або навіть 3 т.к. якщо на лінії є шуми і наступний пакет теж не дійде , буде критична помилка і виліт з сервера (у правому - верхньому куті повідомлення Connection Problem ) . Для початку поставте значення 1.
cl_showfps - Показати FPS в лівому - верхньому куті. У лівому - верхньому кутку буде показаний ваш поточний FPS. Якщо графік з'єднання відключений ( net_graph 0 ) , то можете включить лічильник FPS ( значення = 1 ) . Але якщо прямуєте всім моїм рекомендаціям , не вмикайте ( значення = 0 ) .
cl_updaterate - Cкорость з якою оновлюються відомості про гру. Якщо значення параметра 20 , то відомості про гру оновлюються 20 разів на секунду. До речі значення 20 є оптимальним.
fastsprites - Вид спрайтів диму. Виглядають жахливо . Значення може бути 0 , 1 , 2 або 3 . Де 0 - реалістичні , а 2 - найпростіші (і убогі ) . На швидкість з'єднання значення позначається не особливо , швидше на швидкодію самого CS. Рекомендую для початку як значення - 2 .
fps_modem - FPS максимально по модему . Як і звичайне FPS , але дійсно тільки при грі по модему . Ставте 28 .
hud_fastswitch - Швидка зміна зброї . У цьому випадку ви не спочатку натискаєте на слот і потім на постріл і тільки тоді міняється зброя , а відразу натискаєте на слот і зброю помінялося.
max_shells - Максимальна кількість одночасно отрісовиваємих патронів . Для любителів спецефектів. Раджу відразу поставити в 0 .
max_smokepuffs - Максимальна кількість одночасно отрісовиваємих клубів диму. Аналогічний попередньому параметру , але тут мова йде про клуби диму.
mp_decals - Кількість відображуваних одночасно дірок від пострілів , плям крові і т.д. Щоб не ущемляти себе в ефектах і одночасно заощадити на системних ресурсах поставте 10 . До речі для одиночної гри параметр інший - r_decals .
mp_footsteps - Звук кроків. Якщо вже дуже пінгуєт відключіть , але взагалі без них грати неможливо .
net_graph - Графік швидкості з'єднання . Значення: 1 - статистика і графік з'єднання , 2 - статистика , графік з'єднання і графік передачі даних , 3 - тільки статистика і 0 - неактивний.
net_graphwidth - Ширина графіка швидкості з'єднання . Слід залишити значення за умовчанням - 192 .
net_graphpos - Розташування графіка швидкості з'єднання . Тобто ліворуч, по центру або праворуч . Залиште за умовчанням зліва ( значення = 1 ) .
pushlatency - Згладжувати / компенсувати затримку. Дорівнює 50 або 100 % пінгу взятими з протилежним ( отріц. ) знаком . Наприклад , якщо пінг 300 по значення pushlatency повинно бути ( -150 ) або ( -200) . Поки поставте (-150 ) .
scr_conspeed - Швидкість виезжанія консолі. Я ставьлю 10000 .
налаштування сервера
sv_unlag - Компенсувати лаги клієнтів тобто дозволити cl_lc , cl_lw і cl_lb . При грі по модему сервер повинен підтримувати компенсацію лагов ( значення = 1 ) .
sv_unlagmax - Максимальний час компенсації затримки в секундах. Залиште значення за замовчуванням - 0.5 секунди .
sv_unlagsamples - Скільки попередніх пакетів використовуються для обчислення затримки клієнтів. Вистачить одного пакету ( значення = 1 ) .
| |
Переглядів: 3438 | |
Всього коментарів: 0 | |
Загальне cs 1.6 [9] |
Стрільба cs 1.6 [10] |
CS 1.6 Приколи [2] |
Тактика cs 1.6 [2] |
Проблеми з cs 1.6 [1] |